Auris Audiologisch Centrum Aurislogo

Contact


Deel deze pagina


STEL EEN VRAAG

Veel gestelde vragen

Vanwege het coronavirus is het Audiologisch Centrum tijdelijk gesloten (met uitzondering voor spoedgevallen). We kunnen ons voorstellen dat dit vragen oproept. Wellicht kunt u een antwoord op uw vraag hier vinden:

  1. Mijn afspraak is geannuleerd door de coronamaatregelen. Hoe verder?

Er wordt contact met u opgenomen om een nieuwe afspraak te plannen.

  1. Ik wil mijzelf of mijn kind graag aanmelden. Kan dit?

Aanmeldingen voor onderzoek worden in behandeling genomen. Door rechtsboven op aanmelden te klikken komt u verder. U komt dan op de wachtlijst en als u aan de beurt bent wordt er contact met u opgenomen.

  1. Ik heb mijzelf of mijn kind in de afgelopen periode aangemeld en wacht nog op een datum voor de eerste afspraak. Hoe verder?

Een deel van onze eerste afspraken kan telefonisch doorgang vinden. Wanneer u in aanmerking komt voor een telefonisch intakegesprek, zal een medewerker binnenkort contact met u opnemen om een afspraak te maken. Indien u enkel een face-to-face intakegesprek wenst, kunt u dit aangeven bij de medewerker. Er wordt dan contact met u opgenomen om hiervoor een afspraak te maken. We houden hierbij rekening met de eerdere wachtlijst, waardoor het even kan duren voordat er contact wordt opgenomen.

  1. Ik ben vóór 16 maart op het Audiologisch Centrum geweest en ik of mijn kind sta(at) nu op de wachtlijst voor één of meerdere vervolgonderzoeken. Hoe verder?

Onze Audiologische Centra zijn weer open. Er wordt contact met u opgenomen om een afspraak te plannen. We houden hierbij rekening met de eerdere wachtlijst, waardoor het even kan duren voordat er contact wordt opgenomen.

  1. Ik heb ernstige klachten van oorsuizen en hiervoor dringend hulp nodig. Wat nu?

Heeft u reeds contact gehad met uw huisarts en/of de KNO-arts en een verwijsbrief voor ons centrum? U kunt dan een e-mail sturen naar het Audiologisch Centrum bij u in de buurt (zie onderstaand de contactgegevens). Vermeld hierin uw volledige naam, geboortedatum, telefoonnummer en hulpvraag. We streven ernaar zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen.

  1. Ik ben zorgprofessional en wil graag afstemmen over een cliënt die reeds op het Audiologisch Centrum is onderzocht. Kan dit?

Onze medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis en zijn per e-mail bereikbaar. Het mailadres van de betrokken onderzoeker kunt u vinden onderaan het onderzoeksverslag. In veel gevallen is het mogelijk om per e-mail een telefonische afspraak te maken met de betrokken onderzoeker.

  1. Ik heb een andere vraag.

Neem hiervoor per e-mail contact op met het Audiologisch Centrum bij u in de buurt. We streven ernaar uw vraag zo spoedig te beantwoorden.